
Wat je gaat doen
Als contentmarketeer bij Actor werk je voor verschillende opdrachtgevers aan projecten die bijdragen aan duurzame inzetbaarheid, vakmanschap en groei, in verschillende sectoren. Je combineert strategie en uitvoering: van het bedenken van plannen en campagnes tot het maken van content, het beheren van kanalen en het analyseren van resultaten.
In je eerste maanden vervang je een collega met zwangerschapsverlof. Samen met onze communicatiemedewerker en marketingadviseur verzorg je alle marketing- en communicatie-uitingen voor twee maatschappelijk relevante projecten:
- Talentoogst: vergroten van de naamsbekendheid bij ondernemers en werknemers in de vollegrondsgroententeelt en akkerbouw.
- Kasgroeit: marketingcommunicatie (campagnes) over het belang van het ontwikkelen van medewerkers in de glastuinbouw.
Na deze eerste periode wordt je aandachtsgebied breder en ga je ook aan de slag voor de verschillende arbeidsmarktfondsen waar Actor voor werkzaam is. Bijvoorbeeld voor de sectoren horeca, tankstations, kunsteducatie en bloemenspeciaalzaken. Ook werk je mee aan de zichtbaarheid van Actor en het werk dat we doen.
Jouw werkzaamheden bestaan bijvoorbeeld uit
- Vertalen van strategie naar actieplannen en het uitvoeren daarvan.
- Het informeren en mobiliseren van doelgroepen met relevante en inspirerende content en campagnes, denk aan blogs, video’s, inspiratieverhalen.
- Maken van contentplanning voor websites, nieuwsbrieven en social media.
- Beheer en verbeteren van verschillende websites.
- Analyseren en optimaliseren van kanalen, voorstellen doen voor verbetering en uitvoeren daarvan.
Wie je bent
- Je hebt een HBO marketing/communicatie opleiding gevolgd en hebt een aantal jaar ervaring.
- Je bent creatief, komt met ideeën en maakt pakkende content in foutloos Nederlands.
- Je hebt ervaring met CMS, waaronder WordPress, e-mailmarketing en multimedia.
- Je hebt kennis van Google Analytics en andere relevante tools voor (data)analyse.
- Social media en Canva kennen voor jou geen geheimen en SEO en AIO hebben jouw interesse.
- Je bent op de hoogte van trends en innovaties in contentmarketing.
- Klantgericht werken en plannen en organiseren zijn jouw tweede natuur.
Heb je nog niet alle skills in huis? Geen probleem! We helpen elkaar om samen te groeien als team, met ieder ook een eigen specialisme.
Jouw team
Klinkt leuk die functie! Maar het is natuurlijk ook fijn om een beeld te hebben bij je team. Je werkt bij Actor intensief samen met jouw collega’s van marketing en communicatie. Het team bestaat uit een communicatieadviseur, een marketingadviseur, een contentmarketeer en een medewerker marketing/ communicatie. Er zijn meerdere opdrachtgevers waar je gezamenlijk voor werkt. Dit doen we met een heldere rolverdeling, die we samen vaststellen. Zo zetten we ieders kwaliteiten optimaal in en ben je met veel verschillende werkzaamheden bezig. Naast jouw teamgenoten heb je ook veelvuldig contact met andere collega’s die je tegenkomt in een projectgroep of omdat je ze inhoudelijk nodig hebt om de juiste content te kunnen maken.
Je brengt een frisse kijk op het creëren van content en jouw nieuwe ideeën zijn welkom.
Aangenaam, wij zijn Actor
Bij Actor werken we met zo’n 90 enthousiaste professionals aan uitdagende en maatschappelijke thema’s en projecten. Denk daarbij aan veilig en gezond werken, het nieuwe pensioenstelsel, opleiding en ontwikkeling van werknemers in verschillende sectoren en technologisering van de arbeidsmarkt. Dit doen we in opdracht voor verschillende pensioen- en arbeidsmarktfondsen.
Marketing en communicatie zijn belangrijk in veel van onze opdrachten. Doordat we werken aan meerdere projecten hebben we te maken met veel verschillende doelgroepen. Gerichte en wervende communicatie is essentieel om onze doelen te behalen.
Wat Actor jou te bieden heeft
- Een leuke baan met veel vrijheid en fijne collega’s om mee samen te werken.
- Volop opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden zodat je professioneel en persoonlijk verder kunt groeien.
- Gezellige teamuitjes en medewerkersbijeenkomsten want werkplezier staat bij ons voorop.
- De wereld van marketing en communicatie is volop in beweging, zodat ook jij niet stil hoeft te zitten.
- Een fijn, splinternieuw kantoor in Woerden én een ingerichte thuiswerkplek, laptop en telefoon.
- Prima arbeidsvoorwaarden: een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband, een salaris (afhankelijk van ervaring en opleiding) van € 3.000,- tot € 5.000,- (bruto op fulltime basis), 8% vakantiegeld en een 13e maand.
- BPL-pensioen en 38 vrije dagen (op fulltime basis).
- Werken voor een organisatie die impact heeft op meer dan een miljoen medewerkers in Nederland.
En nu verder?
Weet jij ons te prikkelen met jouw cv en motivatie? Dan plannen we graag een afspraak om kennis te maken. Bevalt dit gesprek van beide kanten? Dan krijg je de gelegenheid om te laten zien wat je kan door een korte casus te presenteren. Zo weet je gelijk wat jouw nieuwe baan inhoudt! Na deze stap kunnen we het proces afronden, en als alles goed gaat, kun je zo snel mogelijk beginnen!
Zien we jouw sollicitatie verschijnen?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jeroen Verweij, manager Arbeidsmarkt via 06-57325280. Jouw cv en motivatie ontvangen we graag via het sollicitatieformulier.