Hoe ben je bij Actor in dienst gekomen?

“Twee jaar geleden ben ik bij Actor in dienst gekomen. Ik werkte toen bij een bureau voor stedelijke planning, dat overgenomen werd door een groot bedrijf. Die overname veranderde veel; er was minder oog voor de medewerker, en ook de reistijd werd een probleem. Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging kwam ik op een vacaturesite deze functie tegen. De sollicitatiegesprekken verliepen goed en ik voelde meteen een klik. Zo werd ik aangenomen bij Actor.”
Noem eens een succes(moment)?
“Een groot succesmoment voor ons financieel team is dat we de financiële administratie van zowel Actor als onze klanten op orde hebben. Dit komt vooral tot uiting tijdens accountantscontroles. Het geeft een voldaan gevoel als alles klopt en we zonder problemen door de controle komen.”
Hoe heeft Actor bijgedragen aan je persoonlijke en professionele groei?
“Bij Actor krijg ik de tijd om mijn functie goed eigen te maken. Mijn collega’s zijn erg behulpzaam en staan altijd klaar. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik veel leer en mezelf voortdurend ontwikkel. Daarnaast maak ik gebruik van het online platform GoodHabitz voor trainingen en cursussen. En binnenkort start ik met een gevorderde Excel-training. Deze mogelijkheden dragen echt bij aan mijn groei, zowel persoonlijk als professioneel.”
Wat maakt Actor uniek?
“Bij Actor werken allemaal professionals, ieder met zijn eigen specialisatie. Maar samen vormen we een goed team. Wat echt opvalt, is de bereidwilligheid van collega’s om buiten hun eigen kaders te treden. Bij deadlines of projecten helpen we elkaar. Die saamhorigheid maakt werken bij Actor bijzonder.”
Hoe kijk je naar de toekomst?
“Ik zie Actor als een financieel gezond en groeiend bedrijf. We groeien niet alleen door nieuwe medewerkers, maar ook door meer nieuwe klanten. Zelf wil ik mij zo breed mogelijk ontwikkelen en inzetbaar zijn. Ook om mijn collega’s te kunnen vervangen bij afwezigheid. Daarvoor richt ik mij de komende tijd op specifieke trainingen en financiële tools, zodat ik zowel collega’s als klanten nog beter kan ondersteunen.”